Pure Marine Collagen

Pure Marine Collagen

Sunday, 11 November 2012

Friday, 9 November 2012

tonton mengenai kolegen mentah ni di nona...


tonton berkenaan dengan rumpai laut asli ni yeee...:)                                                                     


so anda da tengok kan......????? macam ne???? percaya tak pe sy ckp pasal pure marine collagen ni.....
da terbukti..... pe tunggu lagi..... pm sy untuk tempahan.....
saya da berkolegen......
anda bila lagi??????


pertanyaan umum...

PERTANYAAN UMUM......


Q: ADA BRAPA JENIS DAN PERBEZAAN ANTARA KOLAGEN UNGU DAN PUTIH
A:     YANG MENDAPAT SAMBUTAN ADA DUA SETAKAT INI, UNGU DAN KUNING                           EMAS..DUA DUA OK..TP JIKA PERMULAAN NAK CUBA..GUNA KUNING DULU PASTU CUBA YG UNGU...UNGU TINGGI SIKIT NUTRISI


Q:ADA PUTIH2 KAT KOLAGEN
A: TU HABLUR GARAM, AGEN ANTIBAKTERIA SEMULAJADI RUMPAI KERING. JGN RISAU..IA MUDAH DIBERSIHKAN DENGAN AIR


Q:UNGU LEBIH BERBAU HANYIR..MCM NA NAK ILANGKAN BAU?
A: BASUH TERLEBIH DAHULU DENGAN AIR PUTIH 6X..PASTU BASUH SEKALI TAW DUA KALI DENGAN AIR ASAM JAWA..PASTU BERSIHKAN G DENGAN AIR PUTIH..DAN TU MASA RENDAM..RENDAM DGN DAUN PANDAN..MSA REBUS...GUNA DAUN PANDAN GAK...BAU AKAN HILANG...

Q: ORIGINAL KE KOLAGEN NIH?
A: SETAKAT NIH..BELUM ADA LAGI CIPTAAN MANUSIA YG BOLEH MENIRU RUPABNTUK RUMPAI LAUT INI..MAKNANYA...SEMUA RUMPAI YG DITAWARKAN ORIGINAL RUMPAI LAUT ECOTTANI

Q:BARANG XSMPAI LAGI..
A: KAMI HNYA MENGHNTAR...URUSAN PENGHNTARAN DITANGAN PIHAK CURIER..JIKA DAH DIHNTAR..WAKTU PENERIMAAN BERBEZA MGIKUT KAWASAN..2 HINGGA 3 HARI WAKTU BEKERJA DIPERLUKAN BAGI POSLAJU... HARAP BERSABAR YA :)

Q: ADA EXPIRED KE RUMPAI NIH?
A:JIKA PLASTIK XDIBUKA...TEMPOH BAIK DLM SETAHUN..JIKA DISIMPAN D PETI ASI KAT DROWER SAYUR SAYURAN TUE..LAGI LAMA BERTAHAN...JIKA DAH 
MASAK..JGN SIMPAN KAT LUAT P.ETI AIS LAMA2 K...IA CEPAT ROSAK DAN BASI...

Q:BERAPA HAD UMUR PENGGUNA KOLAGEN NIH
A: UMUR 7 HINGGA 12 TAHUN..GUNA STENGAH SUDU 2 KALI SEHARI...UMUR 12 TAHUN KEATS BOLEH MKN SESUDU ATAU LEBIH 3X SEHARI
ORG MENGANDUNG BAIK AMALKAN SELEPAS 6 BULAN USIA KANDUNGAN..ANDA AKAN MENDAPTKAN BAYI YG COMEL DAN BERKULIT PUITH...

Q:KENAPA RUMPAI NIH BERBEZA2 WARNA YA..KDG2 ADA PUTIH,KUNING DAN KUNING COKLAT
A: SEBB..IA BERGANTUNG PADA CUACA..LAU CUACA OK..WARNA RUMPAI KERING AKAN CANTIK..JIKA CUACA MENDUNG JE SELALU..MAKA WARNA PUN AKAN BERUBAH...NAMUN..IA MASIH MMPUNYAI NUTRISI DAN KANDUNGAN YANG SAMA..

Q: DAH MASAK TP TTP CAIR DAN XBERAPA NAK JD JELLY
A: SEBAB..AIR YG ANDA GUNAKAN BERKEMUNGKINAN TERLEBIH...BAIK GUNAKAN 1.5 LITER AIR SAHAJA MASA MEREBUS... KALAU MACAM SAYA GUNA 3 LITER AIR (2BOTOL MINERAL BESAR) SEMASA MEREBUS.

Q:HALAL KAH?
A:ALHAMDULILLAH HALAL...PENIAGA DAN PENTERNAK BERAGAMA ISLAM



yang ni rumpai laut yang hidup di laut...


yang ni rumpai laut yg sudah dikeringkan...


yang ni pulak rumpai laut yang sudah direndam semalaman...


yang ni plak proses memasak ye...


pas masak tu... sejukan then simpan lam peti ais...
then da jadi mcm agar2 tu... kite amik 3sudu.. cmpur dengan air sunquit...
nyumy3....


KOLAGEN MENTAH DIGUNAKAN SECARA MELUAS...

KOLAGEN MENTAH ASLI INI DIGUNAKAN SECARA MELUAS TAU...!!

ANTARANYA IALAH:......



 KOSMETIK – SK II
      
SUSHI – MAKANAN UTAMA ORG. JEPUN
     
   SPIRULINA
    
 BEG PLASTIK

     SYAMPOO RAMBUT / LOSYEN BADAN
     
 SARUNG KAPSUL
       
 BIO MINYAK ENJIN







KOLAGEN RUMPAI LAUT

"MENGAPA BERBELANJA LEBIH UNTUK CANTIK SEDANGKAN KOLAGEN INI LEBIH MURAH DAN HARGA BERPATUTAN" 
-NONA 20 MAY 2012


pernyataan ini dipetik dalam rancangan Nona baru baru ini. 
sudah jelas lagi bersuluh, produk organik ini telahpun mendapat tempat di hati masyarakat kerana menyelesaikan  masalah kesihatan dan kecantikan sejagat.   


taraf perubatan alternatif

 INGIN CANTIK!!!!! 

ANDA TAK ADA BUDJET BESAR!!!!

NAK YANG MURAH!!


KESAN WHITENING SKIN PALING CEPAT 

DIANTARA KOLAGEN KOLAGEN LAIN DI  

PASARAN!!!!!!!!   

               KULIT JADI GLOW DAN CERAH SEAWAL 1 

MINGGU PENGGUNAAN!!!!!!


IA MERUPAKAN KOLAGEN MENTAH YANG 

DIPELIHARA DILAUTAN DAN DITERNAK TANPA 

MENGGUNAKAN BAHAN KIMIA ATAUPUN RACUN 

SERANGGA. 100% ORGANIK


PERINGATAN!!!!!!    

JIKA KOLAGEN KERING ANDA 
MENUNJUKKAN PERTUMBUHAN CRYSTAL PUTIH SEAKAN AKAN KULAT!!!!!!! SEBENARNYA IA BUKAN KULAT!!!!! IA MERUPAKAN HABLUR GARAM LAUT IODIN YANG TERHASIL BILA MANA SUHU LEMBAB DAN BOLEH DIBUANG DENGAN MEMBASUH SEBELUM MEREBUSNYA!!!!!! JANGAN PANIK... INI MERUPAKAN CIRI CIRI KOLAGEN MARINE ASLI......

pengedar rumpai laut ibu kolagen mentah jenis AA...

KAT SINI.... ZIANNA NAK BAGTAW KAT KORANG YANG MULA TERTANYA TANYA... 

KENAPA KOLAGEN MENTAH NIH ADA PELBAGAI WARNA EKKK...??????

** SEBENARNYA...WARNA YANG MUNCUL PADA SETIAP ORGANISMA MENUNJUKKAN SUATU PERBEZAAN CIRI,GENETIK, DAN FUNGSI.



NIE KOLAGEN EMAS ATAU ORG PANGGIL GRED AA




NIE PLAK KOLAGEN PREMIUM WARNA UNGGU ATAU 

ORANG PANGGIL GRED AAA


NIE TIME FRESH DAN MASIH BELUM DI KERINGKAN 

LAGI YEEE...:)


WARNA MEMAMG MEMMAINKAN PERANAN PENTING DALAM SESUATU PERKARA.

*WARNA CERAH BERMAKSUD KUALITI DAN JUMLAH GIZI BERADA PADA TAHAP SEDERHANA SERTA TINGGI KANDUNGAN AIR

* WARNA GELAP SEPERTI UNGU MEMILIKI POTENSI TINGGI DALAM DUNIA PERUBATAN DAN KOSMETIK. MELANIN WARNANYA DISELAPUTI SEJUMLAH BESAR PROTIN, VITAMIN DAN ZAT GALIAN YANG AMAT TINGGI SERTA KANDUNGAI AIR YANG BESAR.


keluar kt nona tau..!!

cite sal pure marine collagen ni pun kuar kat NONA tau...
antaranya pic2 ni... heeee :)




so apa lagi pm saya untuk maklumat lanjut....

kenapa perlu kolegen dalam badan?????


kenapa erk???? 

collagen ni sebenarnya adalah salah satu unsur dalam badan setiap kehidupan akan tetapi bila semakin meningkat usia kita semakin berkurangan collagen dalam badan kita.Peratusan hilang collagen dari badan adalah 30-40% apabila usia meningkat 30-40 tahun sel2 dalam badan tidak sekuat usia remaja termasuklah ligemen dan tulang.Jika kita amalkan suppliment collagen ini dapat membaik pulih seluruh sel badan,kulit akan kelihatan lebih sihat terutama bagi wanita yang pentingkan kecantikan pasti kulit lebih putih,lembut dan sihat.Sakit2 sendi dan tulang bagi orang yang berumur pun dapat dipulihkan.Juga dapat mengurangkan keguguran rambut dan menghilangkan masalah seperti kelumumur dan athritis (sakit lutut) ,hilangkan stress & tidur lebih lena.PURE SUPER MARINE COLLAGEN adala organic 100% marine collagen terbaik tiada bahan awet, 100% tiada bahan tambahan.Cuba anda akan berpuashati dengan hasilnya.


kesan kekurangan kolegen dalam badan


Kesan Kekurangan Kolagen Dalam Badan Kita

Penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5% pada setiap tahun selepas usia 25 tahun. Kesan kekurangannya mula dirasai lebih kurang 10 tahun kemudian. Selepas usia 45-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir separuh daripada kolagen yang ada. Jadi semakin tua, semakin berkurangan kolagen dalam badan. Oleh itu kolagen diambil sebagai makanan kesihatan untuk pelbagai penyakit seperti osteoarthritis(sakit sendi), osteoporosis, arteriosclerosis. Selain itu kolagen juga untuk kegunaan kosmetik dan pelembab kulit. Kebanyakan kolagen yg ada di dlm produk kosmetik kandungannya adalah sedikit sahaja tetapi dgn kolagen asli yg 100% dari rumpai laut ini jumlah kandungannya lebih berbaloi lagi yang akan kita dapat dgn harga yg lebih murah.



Tanda-Tanda Penuaan
- kulit kusam
- tak bermaya
- tiada seri
- kulit kedut dan mula kendur
- pigmentasi kulit
- cepat letih dan lesu
- sakit badan dan sendi
- mudah lupa
- kurang penglihatan

Kolagen ini memang wujud didalam tisu kulit manusia. Apabila berusia jumlahnya akan berkurangan. Jadi dgn kolagen asli daripada rumpai laut ini ia memang membantu menambahkan kolagen di dalam kulit malah untuk kesihatan dalaman dan kecantikan kulit antaranya menegang dan awet muda. Memanglah byk faktor yg menyumbang kolagen semakin berkurangan dalam tubuh badan.. terutamanya bagi peminum kopi/kafein tegar.


KOLAGEN MENTAH~ DARI SUMBER RUMPAI LAUT SEMULAJADI

-100% asli belum diproses, tidak ada campur apa-apa bahan, bebas kimia/racun/pewarna/pengawet/steroid/perisa
-Kolagen ni berkesan kalau amalkan ada nmpk kulit akan makin berseri-seri tak da lagi kulit kusam, kalau seminggu lebih boleh nampak especially pori2 muka akan rapat dan nampak licin. (Boleh dijadikan masker)
KOLAGEN:
• Nilai-nilai nutrisi 10x ganda lebih tinggi daripada sirip ikan yu (rm300/mangkuk)
• Khasiatnya sama dengan sarang burung layang-layang (rm400 hingga ribu2 ringgit)
• 24% kolagen ini bersamaan 2 keping sarang burung layang2
• PH bernilai 7.6
• KALSIUM- 37x lebih tinggi daripada hati ikan.
• ANTIOKSIDA – 55Ox lebih kuat dari vitamin C.
• VITAMIN A – 40x lebih hebat dari Beta Carotine atau 638 kali lebih hebat dari daging lembu.
• PROTEIN – 21x lebih banyak dari susu.
• OMEGA 3 DAN OMEGA 6 – 2326x lebih banyak dari ikan.
• Tumbuhan yang mempunyai banyak mineral didalamnya jika dibandingkan dengan sayur daratan yang lain. Antaranya ialah kalsium, kalium,zat besi, magnesium, iodine, potasium,vitamin B6,B12,C,A,omega 3 dan antioksidan
• Kaya dengan OMEGA-3 yang akan membuat kulit KENYAL dan KENCANG.
• Penuh dengan KOLAGEN
• Kandungan SERAT yang tinggi juga memudahkan penghadaman dan dapat membantu pengguna mengatasi masalah sembelit/buasir
• Kandungan IODINE yang tinggi, berfungsi untuk menghalang tubuh manusia menyerap logam berat yang berbahaya seperti plumbum, yang boleh mengakibatkan kanser darah dan kanser tulang

SANGAT DISARANKAN UNTUK MEREKA:
-bermasalah kulit (menghapuskan jerawat muka/badan, kudis, kegatalan)
-luka kemalangan/pembedahan (mempercepatkan kesembuhan kecederaan)
-warga emas, sakit terlantar/uzur (untuk memulihkan tenaga)

KESAN PENGAMBILAN KOLAGEN ASLI:
-Melaraskan berat badan dan menstabilkan hormon
-Meningkatkan sistem imun dan metabolisme badan
-Memejalkan payudara, otot dan punggung
-Menyihatkan rambut dan kuku
-Menguatkan sistem abdomen dan memelihara kalenjar tiroid
-Mengurangi penuaan pramatang seperti kedutan dan kulit kendur
-Mengurangi selulit
-Memberi tenaga
-Melancarkan peredaran darah, mengurangi sakit bahu dan belakang
-Menguatkan tulang dan sendi, menjauhi artritis dan osteoporosis
-Meningkatkan sel rawan, ligamen dan otot
-Merawat penyakit gout
-Mencegah kanser/tumor
-Menurunkan tekanan darah tinggi
-Meningkatkan fungsi penghadaman/pencernaan, merawat gastrik
-Anti bakteria/kulat
-Merawat anemia
-Menurunkan tahap kolesterol dalam tubuh
-Menyerap lebihan garam dalam tubuh (lumpuh)
-Melicin, menegang, dan menghaluskan kulit
-Mempercepatkan pengecutan jerawat dan menghapuskan parut
-Merangsang penghasilan sel2 baru kulit, menyembuhkan luka
-Menstabilkan kandungan gula dalam darah (kencing manis)
-Membersihkan tubuh dari reaksi radikal bebas
-Menberikan rasa kekenyangan (diet)
-Memelihara usus kecil (mengelakkan sembelit/buasir)

SIAPA YANG BOLEH MAKAN KOLAGEN ASLI:
•Wanita dan lelaki
• Ibu mengandung – Kulit bayi jadi cantik, putih dan halus (untuk kandungan 6 bulan keatas shj). Ibu rasa bertenaga dan tidak mudah letih
•Ibu menyusui bayi- boleh makan tapi dengan syarat tidak boleh lebih 5 gram sehari kerana kandungan iron adalah tinggi.
•Kanak-kanak yang berumur 2 tahun ke atas
•Wanita selepas bersalin/berpantang tidak digalakkan makan rumpai laut hingga selepas 3 bulan bersalin kerana ia besifat sejuk.




nutrisi rumpai laut asli

nutrisi rumpai laut asli....


cara penyediaan dan pengambilan pure marine collagen


cara penyediaan dan cara pengambilan

CARA PENYEDIAAN
 
1. Basuh kolagen mentah,ramas seperti membasuh beras 5-6 kali
2.Rendam kolagen mentah yang telah dibasuh semalaman
3.Buang air rendaman tadi dan basuh sekali lagi 5-6 kali,toskan
4.Campur dengan 2.5 liter air kosong ke dalam periuk untuk direbus
5.Selepas mendidih biarkan ia sejuk sebelum diletakkan ke dalam bekas dan disimpan ke dalam peti sejuk (stok untuk 4 minggu), simpan segumpal kolagen mentah yang telah direbus tadi (seperti agar2) dalam bekas bertutup ke dalam peti sejuk untuk dijadikan masker atau di campurkan kedalam air yang hendak diminum



 
CARA PENGAMBILAN
 
 
UNTUK MASKER
 

1.Cuci muka 2-3 kali supaya pori2 di muka terbuka luas
2.Sapu rata gumpalan kolagen tadi di muka (sangat bagus dibuat setiap hari)
3.biarkan lebih kurang 15 minit atau boleh juga dibiarkan semalaman sebelum dicuci
 
Jika masak kolagen tanpa mencampurkan gula batu atau ginseng,boleh juga dijadikan masker


 
UNTUK MINUMAN
 
Ambil 3 sudu besar air rebusan kolagen dari peti sejuk dan masukkan ke dalam air minuman seperti sunquick atau air buah.
 
Pengambilan yang berkesan ialah semasa perut kosong atau pada waktu pagi sebelum sarapan dan sebelum masuk tidur

PERHATIAN:
Jika boleh elakkan minum kopi,nescafe minuman yang tinggi kandungan kefien sebab semua itu boleh menyerap dan membuang vitamin C,kolagen dan gluthathione (agen pencerah) dalam badan kita.

*Ambil bersama vitamin C untuk kesan yang maksimum & lebih cepat! banyakkan minum air kosong.

apa itu rumpai laut??????


apa itu rumpai laut?




Apa Itu Rumpai Laut ??

Rumpai laut mula-mula dijumpai kerana nilai kesihatan dan gizi yang diperolehi pada 2000 tahun dahulu. Rumpai laut juga dikenali sebagai rumpai garam sejak zaman dahulu. Akibat bentuknya menyerupai terumbu karang maka orang Cina memanggilnya sebagai “Shanhu Cao”. Orang Jepun pernah menggunakan rumpai laut sebagai penghargaan yang dikhaskan kepada Maharaja Cina sebagai makanan berkhasiat. Rumpui laut boleh ditemui di sayu-sayuran tetapi selebihnya 64 jenis mineral hanya boleh diperolehi di dalam rumpai laut. Ia sangat kaya dengan protein kolagen, kalsium, besi, magnesium, kalium, fosforus, selenium, dan mineral lain Omega-3 dan 6, yang sangat penting untuk perkembangan mental dan fungsi dalam tumbesaran anak-anak. Menurut laporan perubatan adalah sesuai untuk menambah mineral untuk mengaktifkan anti pengoksidaan enzim, meningkatkan fungsi detoksifikasi hati, untuk menghilangkan radikal bebas dan penghapusan racun dari tubuh melalui sistem menyahtoksik.

Rumpai laut kaya dengan besi dan kalsium. Ia juga mengandungi keperluan dalam tubuh manusia seperti asid amino dan kolagen. Kolagen terdapat dalam tulang, sendi, kulit, organ dalaman, berhubung antara sel, protein kolagen dapat meningkatkan kekurangan air pada kulit, mengencangkan dan menjadikan kulit lebih muda, menghilangkan “wrinkles”, mencegah bekas luka yang rosak seperti jerawat, “dark sports”, bintik-bintik, jerawat, kulit sensitif. Ia memiliki pembaikan yang signifikan dan meningkatkan peranan suplemen kolagen yang tepat. Suplemen protein kolagen yang tepat menguatkan otot dan sendi, mengurangkan sakit sendi dan tulang belakang, diserap ke akar rambut, memperbaiki rambut putih, rambut gugur dan rambut yang mulai menipis dan penuaan.
Penggunaan rumpai laut secara berterusan dan berpanjangan boleh memberi kesan berikut :
  • Menyingkirkan racun tubuh, penghapusan bintik-bintik, jerawat, meningkatkan elastatik kulit, membuat kulit halus dan merah dan menghilangkan sembelit.
  • Pembuangan najis yang lancar dan perut lebih selesa
  • Pengaktifan usus
  • Untuk menghilangkan nafas berbau
  • Mengurangkan berat badan, menghilangkan lemak perut
  • Meningkatkan fungsi hati
  • Mengelakkan penuaan, mencegah penyakit Alzheimer’s
  • Meningkatkan kualiti darah
  • Meringankan ketidakselesaan menstruasi
  • Membersihkan darah, meningkatkan peredaran darah, dan telah menignkatkan peranan dengan darah
  • Mencegah kelelahan, insomnia, tangan dan kaki sejuk, kehilangan nafsu makan ditingkatkan.
  • Sel aktif dan meningkatkan immunisasi
  • Membantu dalam sakit bahu dan sendi badan
  • Memperkuat pembuluh darah, mencegah pembuluh darah yang kaku
  • Memperbaiki “Rheumatism”, pengurusan pendarahan yang mudah dan peliosis

keratan akhbar

banyak da cite sal marine collagen ni tau...
ni saya sertakan keratan akhbar tok kamu sume tgok k..

Thursday, 8 November 2012

pure marine collagen

hari ni nk entry pasal pure marine collagen..acik ado jual pmc ni.. so sape2 nk boli tu ley poe kek acik nye fb nye...klik sini yo.. zianna malik..
acik nk cito sikit kebaikan rumpai laut yg sgt bagus ni...

sebut sahaja perkataan " jerawat"..... yang terlintas di dlm kepala korang mesti muka bernanah..merah..penuh dengan bekasnya nanti dan sangat tidak selesa bila mana ia dah berkampung di muka...

rawatan yang ditawarkan kini untuk merawat masalah ini :


  •  facial specialist jerawat
  • laser treatmen electric impose
  •  injection
  • medical medicen such as antibiotic
  • peeling skin treatmen
  • supplement such as juice of fruit
banyak sangat pilihan rawatan sebenarnya pada masa kini. persoalannya.. benarkah pilihan rawatan di atas tu benar benar merawat masalh jerawat anda atau sebaliknya memburukkan lagi keadaan. setakat melihat iklan yang hebat xsemestinya suatu produk atau kaedah itu akan seberkesan spt yg diwar warkan.

antara masalah utama rawatan serta ubat ubatan pada masa kini adalah...ia memang baik untuk masa singkat...tetapi akan memudaratkan lagi kulit anda pada masa akan datang..kerana semua rawatan dan ubatan kini mengandungi bahan kimia,side effect, preservative ,bahan pengawet, toksik,gula tambahan,pewarna,perisa,bahan logam dan sebagainya"

bagaimana tidak untuk jerawat tidak muncul semula setelah terawat pada mulanya jikalau badan kita sebenarnya menyimpan racun tersembunyi melalui ubatan,supplement dan rawatan itu td. jerawat mati sebijik..tetapi penggantinya berbiji biji selepas itu.' kapsul ubat ubat yang kita makan itu memangla mudah hadam..tapi korang taw x..bahan dr kapsul penutup itu juga mengandungi bahan kimia untuk dicipta sesempurna ia menampung isi padanya.."
Maka.. impian yang anda gambarkan sebelum memulakan rawatan akan musnah setelah anda yakin selepasnya sebenarnya ia hnya membuang masa,tenaga dan duit yang utama

MAKA..KEMBALILAH PADA PEMBERIAN TUHAN DARI SEKIAN LAMA UNTUK MERAWAT DIRI ANDA... 


RUMPAI LAUT..SALAH SATU KAEDAH RAWATAN ALTERNATIF PALING SELAMAT KINI..TIADA BAHAN KIMIA,PRESERVATIVE,PENGAWET,PEWARNA,BAHAN LOGAM,PERISA TAMBAHAN ATAUPUN RACUN TOKSIK ANTIBIOTIK.
KAJIAN MENDAPATI BAHAWA
. RUMPAI LAUT BEBAS RACUN DAN BAHAN KIMIA INDUSTRI
. TIADA BAHAN YANG BOLEH MEMUDARATKAN ORGAN BADAN PADA JANGKA MASA PANJANG
. MEMILIKI GIZI SERTA NUTRIEN PENTING DALAM MERAWAT MASALAH KULIT TERUTAMANYA JERAWAT( ZINK DAN VIT A)
. ANTI BAKTERIA DAN MESRA BAKTERIA BAIK ( IODINE)
. TIDAK MERANGSANG SEL SEL SECARA DRASTIK SEHINGGA MENYEBABKAN MASALAH JERAWAT MUNCUL SECARA BANYAKNYA
. TINGGI FIBER DAN ASAS TERBAIK DETOKSIFIKASI RACUN BADAN


  • . 100% ORGANIK DAN BERSIH